johannaryding

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Johanna Ryding - 6 januari 2011 19:33

Igår blev det en sväng på crosstrainern, men vet inte riktigt hur ja ska göra är inte förkyld men de gör satans ont i halsen på en gång när jag börjar, men har tänkt att jag ska bita ihop och ta i!

Men idag blir de lite vil dag tänkte att varannan dag ska jag upp på crosstrainern, så imorgon innan jag börjat jobbet ska de bli för när jag slutar klockan nio har jag ingen lust!

 

Idag har jag och Elvin städat bort julen! Jens har pillat lite på bilen,

när vi käkat lite middag korv och potatis till Elvins förtjusan, så tog vi pulkan till affären och köpte lite bröd och lite annat smått och gått!

 

Så nu blir de lite tv tittande och sedan blir de sängen!

 

Nähä denna fina bilden får avsluta denna fina dagen

  

Min gulliga lille pöjk!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards