johannaryding

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Johanna Ryding - 6 maj 2012 12:02

Jaha då har det blivit slutet på den här veckan!!

 

Nästa vecka är de full fart, hu rman nu ska orka de men de går nog kanon bra ska vi se till!

Läkar tid i morgon barnmorskan på tisdag arbetsintervju onsdag träffa handläggare på arbetsförmedlingen på

fredag ja blir en full vecka!

 

Igår var jag på dans i sala gick ganska bra att dansa, lite illamående från och till och rygg värk, men då är de ju som de ska! Kunde ju hur många danser som helst, men man måste kunna behärska sig och inte dansa allt sen får man inte ta ut stegen så mycket kan ju vara med ändå!

Är en väldigt stor skillnad på graviditet, med Elvin dansade jag måndagen innan han kom, vattnet gick måndagen efter, sen kom vi hem på lördagen och var upp och dansade måndagen där efter! Så de är en väldigt stor skillnad kan man säga!

 

 

I morse fick jag ligga kvar i sängen länge, sover inte så bra alla nätter mår illa när jag rullar runt i sängen vilket jag tydligen gör väldigt mycket när jag sover! Så jens gick upp med Elvin i morse, han ville inte sova lika länge som igår. Nej idag var han pigg kvart i sju tror jag och igår tröttnade vi och väckte honom tio över nio för då var vi hungriga!

Men nu ligger både Jens och Elvin i våran säng och sover lite middag! Själv kunde jag också ha legat kvar men kände att de var dax för lite frukost nu!

 

Nej nu ska jag kolla lite bilar på blocket i hopp om att hitta någon, villl ha bil!!

En v70T5 eller en v70r står på önskelistan bara att hitta en också!

 

Hejsvejs

//Johanna

Av Johanna Ryding - 6 maj 2012 12:02

Jaha då har det blivit slutet på den här veckan!!

 

Nästa vecka är de full fart, hu rman nu ska orka de men de går nog kanon bra ska vi se till!

Läkar tid i morgon barnmorskan på tisdag arbetsintervju onsdag träffa handläggare på arbetsförmedlingen på

fredag ja blir en full vecka!

 

Igår var jag på dans i sala gick ganska bra att dansa, lite illamående från och till och rygg värk, men då är de ju som de ska! Kunde ju hur många danser som helst, men man måste kunna behärska sig och inte dansa allt sen får man inte ta ut stegen så mycket kan ju vara med ändå!

Är en väldigt stor skillnad på graviditet, med Elvin dansade jag måndagen innan han kom, vattnet gick måndagen efter, sen kom vi hem på lördagen och var upp och dansade måndagen där efter! Så de är en väldigt stor skillnad kan man säga!

 

 

I morse fick jag ligga kvar i sängen länge, sover inte så bra alla nätter mår illa när jag rullar runt i sängen vilket jag tydligen gör väldigt mycket när jag sover! Så jens gick upp med Elvin i morse, han ville inte sova lika länge som igår. Nej idag var han pigg kvart i sju tror jag och igår tröttnade vi och väckte honom tio över nio för då var vi hungriga!

Men nu ligger både Jens och Elvin i våran säng och sover lite middag! Själv kunde jag också ha legat kvar men kände att de var dax för lite frukost nu!

 

Nej nu ska jag kolla lite bilar på blocket i hopp om att hitta någon, villl ha bil!!

En v70T5 eller en v70r står på önskelistan bara att hitta en också!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards