johannaryding

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Johanna Ryding - 12 maj 2012 20:24

Lördagen är snart slut.

Trodde att det skulle bli en tråkig lördag men har varit fullt upp!

Mamma och pappa kom och gjorde mig och Elvin sällskap idag, vilket vi uppskattade väldigt mycket.

Annars hade vi varit själva hela långa dagen för Jens är/har varit på åland hela dagen med motorcykeln, men är förhopningsvis snart hemma igen, tar ju ett tag att köra från båten men snart så..

 

Elvin har busat på med morfar sin, jag har passat på att handla, har tur att mamma och pappa kommer hit ibland så jag kan åka och handla för att fylla upp kylskåp och frys litegranna iaf=)

 

Så nu sover Elvin som en stock i sin säng och jag sitter och slappar i soffan med tvn på och datorn så klart mina bästa vänner!

Imorgon blir det jobb ett par timmar, får se hur de går sista jag jobbade var 3timmar och jag var helt slut nu ska jag jobba 4 timmar så de blir spännande!

 

Nähä ta fram något gott att tugga på kanske och lägga sig ner i soffan istället för att sitta=)!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards