johannaryding

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Johanna Ryding - 15 maj 2012 20:58

Nu är tisdagen här och jag går in i en ny vecka, vilken vecka exakt

har jag ingen koll på. Kollade inte de innan jag började skriva här!

Är inte sån som håller koll på de kanske!

 

Igår vart det lite firande av min älskade "granne" och bästa vän. Något mera intressant än så hände inte

igår men de är jo dock en stor händelse ändå när någon fyller år=)

 

Idag blev det lämning på dagis, Elvin ville inte som vanligt men protisterad inte speciellt mycket inget grinande iaf, känns som att det beror på vem som tar emot!

Sen blev de att cykla hem igen handla lite nödvändigt innan!

Sen vart det lite rastning i sala för oss ensama mammor=)!

som avslutades med en väldigt god fika hemma innan barnen hämtades. Lite lek på Elvins rum med två

av hans bästa kompisar fick avsluta dagen.

 

Nu ligger Elvin och Jens och sover i sina sängar själv ska jag nog snart gå och lägga mig ja med!

 

Just de har ju dammsugit hela huset idag också vilket är en stor utmaning för mig. Har även lyckats skruva ihop vaggan, nu ska den bara göras lite ren och bäddas. Sen ska nog allt vara klart, nej just de måste ju köpa lite blöjor också väldigt små blöjor igen=)!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards