johannaryding

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Johanna Ryding - 27 september 2012 17:49

Torsdag i morgon är de fredag jiho... äntligen helg :-)

När jag kom till dagis idag fick jag höra att Elvin och hans kompis smider planera och gör bus på dagis.. kan kanske vara som så att han känner sig bekväm på dagis :-) Och älskar sin kompis :-)
Jag och Elvin fick gärna åka hem för de andra barnen.. men Moa tyckte de att vi kunde lämna kvar..
Kan inte förstå hur en bebis kan vara så populärt.. de skulle bara veta hur de är ;-)

När Elvin varit på dagis har vi varit in till Sala kollade på expert och åkte och ställde in lysena så nu bländar man inte heller :-)
Sen har jag fortsatt med min uppfräschning av växthuset. Klippt ner vindruvsrankan och fortsätt skyffla ut jord... är mycke mycke jord att ta ut.. men så bra de kommer bli när de blir klart :-)

I morgon ska jag och Elvin bli fina i håret :-)

Bjuder på en före bild på växthuset.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards