johannaryding

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Johanna Ryding - 1 januari 2013 22:10

God kväll! Första dagen på 2013 har då varit seg. Suttit och kollat tv hela dagen.

2013 har jag firat med mina kära vänner elin och johan. Blev tre rätters, lite spel innan tolv slaget. Sen blev ett jäkla fyverkeri :-).
Baja päron och cider blev drycken för kvällen så jädrans gott.. baja päron är nog de ända magen tål :-).

Har ju inte bloggat på ett par dar för jag har ju då jobbat. Ska även jobba i morgon och resterande dagar denna vecka dock inte lördag och söndag.

Ja de blev ett bra slut på 2012 och en bra start på 2013. Så nu hoppas vi på ett toppen år. Helst ett jäkligt bra och fast jobb. Lyckas få in moa på dagis och att mina barn får vara frisk. Och framför allt att jag slipper ligga på sjukan nu när jag har två härliga barn att ta hand om.

Hejsvejs
//johanna

Ovido - Quiz & Flashcards