johannaryding

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Johanna Ryding - 3 januari 2013 23:51

Jaha då var vi framme på torsdagen den här veckan då.

Inatt blev de inte många timmars sömn. Moa sommade inte förän halv tre i natt. Så var skapligt trött på jobbet.
Va faktist duktig och gick idag till jobbet blir nog de i morgon också.

Trodde moa skulle vara vaken ett par timmar till iaf så har startat tvättmaskinen. . Men ja nu sover hon.. så jag är väl illa tvungen att vara uppe en stund till så jag kan ta ut tvätten och fylla på. Märks att jag jobbat denna veckan tvätten bara blir mera och mera..

Jag vill jätte gärna åka till Avesta på lördag. . Men inte själv.. någon som vill åka med mig? Snälla!!

Nej nu ska jag kolla hur långt tvätten har kommit.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards