johannaryding

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Johanna Ryding - 30 januari 2013 20:25

Hejsan trevliga onsdag!

Vad har hänt idag då och de senaste dagarna? !
Ja de va ju en väldigt bra fråga de är knappt så jag har koll på de själv.

I går blev de en sväng in till stora staden. Erikslund för att hämta glasögonen och linserna. Väldigt nöjd blev jag. Sen blev de besök hos lillebror. De visade sig att han hade lite grejer till min bil fast dock inte på jobbet. Man har så snälla bröder så :-D
Sen blev de lunch på max i Enköping på vägen hem! Usch man ska inte äta så mycke skit mat. Men men när jag ställde mig på vågen idag så visar den -2, 5 kg sedan förra måndagen. Japp man kan äta onyttigt ibland! !

Beställt en tränings dvd också så jag ska kunna träna på kvällarna. Så idag kom den. Blev faktist svettig. Men de tar nog några gånger innan man kan gå fullt ut. De är ju lite steg att lära sig.
Har kollat på en dans till some night också. Dansart igenom dom ett par gånger så ska väl kolla lite på den varje dag så kanske den sitter sen :-)

Har även beställt hem fröer så jag kan börja för så till växthuset. Som också kom idag! Så nu måste jag köpa jord så jag kan plantera :-D!

Nej nu ska jag kolla klart på Sveriges mästerkock och sen duscha och hoppas jag kan få sova sen!

Hejsvejs
//johanna

Ovido - Quiz & Flashcards