johannaryding

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Johanna Ryding - 8 januari 2013 21:15

Oj oj va evigheter sedan man bloggade från datorn man använder ju mest mobil telefonen nu för tiden!


Dagen har varit lugn. Igår dock fick jag känningar i bukspotskörteln när jag bar Moa! På samma sätt som jag fick för ja snart 7månader sedan dock va lite lite värre denna gången än sist! Men ska inte säga att jag går dubbel vikt direkt! Men när den va inflamerad sist så kände jag knappt något och kunde fortfarande äta! De va väl bara för att man låg på sjukhuset just då som man blev kvar annars hade jag inte åkt in!

Men men idag är de hyfsat bättre fått i mig lite mat iaf men inte inte mängder men man ska ju äta mängder heller så haha!


Idag har jag och Moa myst med franka på förmiddagen och sedan tagit en snabb tripp till Morgongåva och karlssons, nya lakan inhandlade till Elvins säng har ju inge sånt till 90 säng :P haha!

Sen blev de nya lamp skärmar till köket då jag köpte väldigt smidig stjärna på fot till köket där man kan ta bort stjärnan och sedan sätta på en annan lamp skärm och vips har men en ny lampa=)!


Just de har fått tid till en prat stund med min läkare på akis den 17de. Hallå de är ju jätte långt kvar till den 17de. Fick reda på att min braiga läkare har börjat i Falun så ska ringa dit i morgon och hoppas på att jag kan få prata med honom vill veta vart felet kommer ifrån och vad jag kan göra åt de. Kanske till och med kan få någon medecin någon gång i framtiden!

Låg inne en vecka innan Elvin kom om de inte va två veckor innan! 2 och ett halvt år senare kommer Moa och då får jag infektion igen! Har alltså inte haft stora problem på över 2år och nu har jag besvär igen!! Bara 7månader i mellan! Kan de vara så att de va bra att få Elvin men inte Moa?! Om man kollar min sjuk statistik!?


Nähä fanns inte mycket att kolla på tv ikväll så ska nog kanske gå och sova lite dagis i morgon igen! Skönt är de med motorvärmare så man kan köra en varm bil till dagis=)!


Hejsvejs

//Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards