johannaryding

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Johanna Ryding - 29 mars 2013 21:16

Japp nu är jag här igen. Tänkte göra ett försök till att blogga lite mera haha. Eftersom de är så oootroligt många som läser och är nyfikna höhö!

De blev iaf en promenad på 1, 1mil idag. 10, någonting minuter per kilometer med barnvagn helt nöjd faktist :-)

När jag kom hem från denna härliga promenad med fantastiska franka och Moa så sov moa fortfarande i vagnen och jag såg hur min bil var grå och inte svart. Och eftersom att vattnet inte är fruset längre i garaget så drog jag ut slangen och tvättade så nu är den banne mig svart igen :-) dock varar de väl inte så länge som vanligt! Men men som min man säger man måste byta ut skiten lite då och då.

Nu sitter jag i min enamhet som vanliga ovh tittar på let's dance och dricker cola. Har nötter också men tröttnade ganska fort. Mitt sötsug kan komma men släpper ganska på en gång efter några tuggor. Härligt :-D

Kolla klart på detta och sen gå och sova och hoppas på en bra natt :-)

Bjuder på en bild på min kära bil ;-)

Hejsvejs
//Johanna

Av Johanna Ryding - 29 mars 2013 07:52

Hejsvejs lååånga fredag!
De har inte hänt mycke sen jag skrev sist haha men ska ju uppdatera mycke tydligen :-P

Idag vet jag inte rikrigt vad som händer, ska ut och gå iaf varje dag de här fyra dagarna när jag har hjälp hemma.
Men vilken tid på dygnet de blir de visar sig skulle ju kunna gå nu och sen en gång till ikväll! Tycker kilona kan börja rasa liiite fortare. Lika fort som de gjorde i början!

Har fått en "utmaning" att hålla mitt kalori intag under påsk. Ser de dock inte som en utmaning då de känns som en helt vanlig helg och sen är jag inte såå jätte impad på godis så de går kanon :-)

Nästa vecka tar vi påsk lov och åker till Västerås vill inte vara själv en vecka till. Så om de är någon som vill leka näata vecka i västerås trakten så är jag ledig ;-)

Nähä ta fram lite frulle till mina barn kanske :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards