johannaryding

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Johanna Ryding - 31 mars 2013 20:34

Blev inge morgon inlägg i dag. Klockan bara rusade fram. Moa sov en timme längre i morse vaknade ju åtta istället för sju höhö!

Blev promenad i morse på drygt en mil men idag var vi sega så en minut saktare idag. Men men vi rörde på oss iaf!
När jag kom hem sov Moa fortfarande så började fixa i växthuset. Så nu står bordet där inne igen sågat av en bänk så vindruvorna kan växa rakt upp istället för krokigt.
Sen blev de putsning av rutorna insidan började vi med får ta ut sidan en annan dag :-)
Nu ska jag bara in med lite pall kragar hoppas verkligen jag hinner med att köpa innan de tar slut igen.

Moa fick följa med mamma och pappa hem så i natt ska jag sova hela natten.
Så blir västerås redan i morgon och hela veckan för nu har jag tröttnat på enamheten.
Först blir de en promenaf vid tio som vanligt :-)

Nej nu blir de tv tittande sen duschen sen sängen.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards