johannaryding

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Johanna Ryding - 30 mars 2013 21:43

Ja de skulle vara väldigt skönt faktist men väljer att skriva några rader till mina kära läsare.


Dagen blev som sagt en promenad på 1,1 mil  på förmiddagen med Moa och Franka! Härligt.

Sen har jag väl gått runt och städat och plockat lite.


Mot kvällen kände jag mig uttråkad börjar tröttna på att bara vara hemma! Skulle vara skönt att komma iväg och ut lite mera!

Jag tog därför en till liten promenad på kvälls kvisten på 7km.


I morgon blir de promenad igen vid tio sen är de dans på kvällen ska försöka mig på att kolla på evergreen mina äldsta elever ville så gärna dansa den igen! Så jag får hoppas jag klurar ut den vill ju själv dansa den =)!


Nej nu ska jag kolla klart på filmen innan jag går till sängs.


Hejsvejs

//Johanna

Av Johanna Ryding - 30 mars 2013 08:05

Påsk afton idag. Men de betyder inget speciellt för oss. Moa vaknade iaf sju fast ja en halv timme tidigare än igår.
Händer inge speciellt här idag iaf.

Klockan tio är de promenad som gäller. Kan ju kanske försöka gå lite fortare än igår men tror nog de är lite omöjligt med en barnvagn.

Nu är de lite bolibompa som gäller så att man får vakna till lite sen frukost.

Hör av mig ikväll igen för att skvallra om vad
som igentligen har hänt under dagen :-D

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards