johannaryding

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Johanna Ryding - 12 april 2013 11:30

Ja hörrni nu var de evigheter sedan jag skrev någon rad här. Kan säga att de beror på att jag lämnat in min mobil på lagning och har alltid bloggat från den sen jag köpte den. Sitter inte så ofta vid en dator längre!


De är väldigt drygt med en låne telefon man fattar inte mycket av den och har inga nr heller på telefonen och kommer inte spara några nya nummer heller väntar istället på att min ska bli fixad!


Vad har hänt då sen jag slutade blocka bort sätt från mobilen?! Ja ni var ju i västerås hela förra veckan till fredagen iaf!

Vart fin mat på restaurang i fredags med lillebror och hans tant. Kollade då upp var man kunde fixa sitt gym kort=)

Senare på kvällen kom två kompisar till som inte skulle komma förän på lördagen så jag skulle precis gå och sova när de kom tutandes, men då kunde jag vara uppe lite längre=)!

I lördags tog jag med mig Erica på min lilla runda! På vägen hem stannade vi och kollade på lite häst hoppning!

Sen blev de grillning fixning av naglarna och sen bastu och kort spel=) ! Alkohol två dagar på rad tjoho.. Va väl typ första gången i mitt liv som de hände! haha!


I söndags åkte vi och hämtade hem våra barn. Fick även samtal från kostenheten här i Heby som ville att jag skulle gå dubbelt måndag och jobba tisdag onsdag, så blev många samtal hit och dit i söndags för att fixa barnvakt men de gick ju bra de med!

Så har alltså jobbat måndag, tisdag och onsdag=) Moa var hos sin farmor på Måndagen och tant Franka på tisdag och onsdag=) Och de gick så klart jätte bra!


I går torsdag kom mitt gym kort hem på posten =) Jiho så igår var jag på gymmet och de blir de ikväll med tjoho!

Gick på gå bandet första gången i mitt liv som de händer :P gick 6,5km/h och sprang mellan 8-10km/h känner mig sjukt duktig=)

Sen de där maskinerna hur alla dessa funkar ja de är ju en annan femma någon gång kanske man klurar ut hur allt funkar men de tar nog ett tag haha!


I helgen händer de inte mycket hos oss troligtvis blir de iaf en sväng till första bilträffen i Västerås i morgon kväll hela familjen!

En familje kväll :P

Skulle få min bil fixad också tvättad, nya sommar däck på och nya lampor på så ja vi sätter på allting som är såååå lagligt på bilen och åker iväg där de troligtvis vimlar och poliser jiho! haha


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards