johannaryding

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Johanna Ryding - 16 april 2013 20:00

Eller ja God och god de vette tusan huvudvärk till tusen och en tös som bara skriker så nej så god kväll är de då inte!

Förstår inte varför hon har sovit flera kvällar/nätter nu utan en massa skrik men nu är vi där igen skrik skrik skrik!

Ja, jag är väl dum men jag orkar inte hålla på så hon får ligga i sin säng tills hon somnar!


Har haft fin besök av Elin, Tyra och Saga nu två dar super härligt med sällskap. Skönt att ha någon att prata med om kvällarna!


Idag hann jag med ett träningspass också skönt. Då känner man sig nöjd när man gjort iaf något! Blev lite stressigt att hinna bara, men bättre att göra någonting än ingenting känner jag!


Ja de händer inte så mycket speciellt hos mig den här veckan så finns inte så mycket att skriva om men som vanligt så är de Elvin som går på dagis och jag är hemma!

Tänkte jag skulle försöka klippa lite träd medans Elvin är på dagis och Moa sover men HATAR att klippa träd, sen har jag tappat bort sekatören de är skit att ha så stort!


Nähä kanske ska försöka få den där ungen att lugna ner sig!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards