johannaryding

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Johanna Ryding - 17 april 2013 20:40

Jaha ja, tjolahoppsan på er då!

Nu är de kväller igen då och ensam som vanligt ja de är jätte synd om mig, nej de kanske de inte är

men nu är de så att jag är ensam och då vill jag skriva de så då får ni faktist läsa mina uttråkade inlägg, vill ni inte veta sanningen så hejsvejs på er!


Dagen har gått i ett vaknade med huvudvärk suck.. Har bara starka alvedon hemma som jag fick när jag opererades så vågade inte ta någon tablett igår för då skulle jag sova som en stock hela natten och inte höra mina barn om de skrek. Ja jag måste höra dem eftersom att jag är själv i stort sätt hela nätterna.

Får helt enkelt skaffa "normala" värk tabletter..


Ingen träning har de blivit idag inte haft barnvakt så tiden har inte funnits, man känner sig lite dålig när man inte har tränat någon dag de blir liksom som ett "knark" när man väl har börjat och kommit igång och är motiverad till träning! Och motiverad till träning har jag då aldrig varit i hela mitt liv. Förutom dans då förstås =)!

Men får ta igen träningen på fredag och i helgen för i morgon lär de inte hinnas med heller!


När Elvin blev lämnad på dagis så åkte jag och Moa och handlade, hon somnade på vägen till affären och på vägen hem från affären va hemma hennes sov tid, men hon ville då inte sova vidare i vagnen!

Så vi dammsög, plockade ur diskmaskinen och donade inne i stället!


Sen va de bara dax att hämta stora killen så lilla tjejen somnade i bilen igen på väg till dagis då har vi bara fem minuter till dagis med bil..

Men sen somnade hon inte på vägen hem! Men lyckades få henne att somna i vagnen när vi kom hem för Elvin ville cykla en sväng direkt när han kom hem! Så tur som jag hade så somnade Moa i vagnen så jag började klippa lite träd så nu har jag snart klippt ett av fem!! Varför så mycke träd för?! Ja man kan ju såga ner dem men jag får inte använda motorsåg för då åker träd bort!


Elvin vart överlycklig när han såg att de gick att leka i sandlådan också =) Så då hann jag klippa lite till när han tröttnade på cykeln haha!


I morgon hoppas jag att Moa sover som hon ska och lika länge som hon brukar så kan jag klippa resterande träd men kommer nog inte hinna de fyra som är kvar :P Men många fler än ett som jag nu har klippt iaf!

Så får som sagt hoppa träning i morgon med men på Fredag ska jag banne mig träna vare sig de blir klockan åtta på kvällen eller mitt på dan så ska här tränas=)


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards