johannaryding

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Johanna Ryding - 18 april 2013 20:27

God kväll kära älskade läsare, torsdag idag sista dagen på dagis för den här veckan för Elvin!


Hade tänkt att klippa träd idag, den planen sprack när jag vaknade i morse ös regn! Men bättre än att de snöar iaf =)


Fortfarande huvudvärk, känningar i magen bukspotskörteln?! Ja vilket de är de vet jag inte men känningar har jag iaf! De är ju snart ett år sen sist så de är väl dax... suck..


Har varit på kyrkis och lekt med Moa hon tyckte de va jätte roligt leka med alla barnen och idag var de många barn i hennes ålder tror de va nästan fem stycken jätte kul!

Sen va de 10månaders koll och 3års kontroll så nu är barnen godkända ett tag till =)!


Min mobil är färdig också jihoo! Så ska göra allt för att kunna åka och hämta den i morgon=) Som jag längtat hoppas bara den är ok nu!


Nej nu måste jag koncentrera mig på tonårsbossen så jäkla kul haha!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards