johannaryding

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Johanna Ryding - 13 augusti 2013 12:58

.... Ja de kan man säga nästan en vecka sedan man skrev några rader.

Men har väl inte riktigt haft tid och ork att skriva ner några rader.

Är väl också lite jobbigt att sitta med en stor dator när man är van att blogga från mobilen!

Den är fortfarande på lagning och har inte hört något mera ännu! Suck... Vill bara ha tillbaka min telefon!!


Vad har man gjort den här veckan då?! Haha ja de är ju en annan fråga!

Vi har iaf börjat renovera Moas rum, nästan fått upp en vägg dörren är "uppe" iaf!

Jag höll på och grundade väggar till ett i natt för idag ska de bre spacklas jihooo vad roligt =)

Sen ska vi bara måla lister och runt fönster sen så jädrar ska tapeterna upp. Fast vi har dock inte valt några

tapeter får väl ta och åka iväg någon dag och kolla lite på tapeter! Men de går ju hyfsat fort att få hem tapeter,

de är bara allt grund jobb som tar tid. MEN de blir bra när de blir färdigt =)


Håller på med inskolning av Moa den här veckan också! Igår var vi bara och "besökte" dagis, ja besökte och besökte hon har ju varit där sen födseln.

Idag gick jag iväg en liten stund och hon ville inte änns vinka hej då=( Inte för att hon var ledsen hon hade fullt upp med att leka =)!

Imorgon ska hon få vara där själv fram till lunch, sen äter vi lunch där innan vi går hem!

På torsdag ska hon vara där själv "hela" dagen äta mat och sova!


Nej nu ska jag kolla lite på bilar filmen med min son!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards