johannaryding

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Johanna Ryding - 15 augusti 2013 21:20

God kväll alla kära läsare :P


Igår var de dax för Moa att vara själv på dagis, iaf i två timmar sen så fick lilla mamma komma och äta mat

med bus ungarna! Och de gick kanon bra!

Hann med en tur i spåret och hem och städade lite innan de var dax att åka tillbaka!


Idag har Moa varit helt själv på dagis "hela" dagen, 9-13. Hon åt lunch och sov. Och de hade gått jätte bra

att få henne att somna i vagnen dock sov hon inte så länge bara 45minuter dels för att hon inte hann sova mera och dels för att andra barn väckte henne för hon såg inte pigg ut när jag kom och hämtade henne!

Hann med en tur i spåret idag med, har städat och plockat undan idag också!

De är nog de ända man gör när man håller på och renoverar! haha. Blir dammigt och jäkligt hela tiden usch,

Men som sagt de blir bra när de blir klart =)!


Nu är de bara en dag kvar sen är vi inne på PARTY dagen =) Hihi!

Som vi längtat efter denna dagen! De kommer bli såå jädra roligt jihoo!!

Vi tjejer kan fast vi inte är blonda kan vi ha kul ändå ;)  Dagen till ära ska man få bli proffs stylad av

bästa Sanne också =) hihi kan inte bli en bättre kväll denna!


Hoppas Hoppas också verkligen att jag kan få tillbaka min mobil telefon i morgon också!! Får väl ringa och tjata

och tjata lite till! Suckk!!


Elvin fick se sin söta kusin xander på bild igår hihi han är rolig han!

Jag sa visst är han söt? Han aaa Henkes bebis är söt men min bebis är också söt!

Vem är din bebis då Elvin? Moa är min bebis =) Hihi! Så söt!


Nej nu ska jag kolla in filmen igen! Made in australien =)!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards