johannaryding

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Johanna Ryding - 30 augusti 2013 22:47

Ja bör verkligen sova!! Men hur fasen ska jag kunna de efter allt jäkla grubblande! Sluta stämpla?! Säga upp mig från extra arbete?!=straff dagar. Fortsätta stämpla och jobba extra?! Men då inte kunna söka jobb och bli av med a kassan på de viset? ! Ja jag blir jävligt matt!! Blir till att ringa a kassan på måndag och kolla vad som gäller! Blir så jävla trött... Är dr inte a kassan som ska ha alla jädra papper hit och dit. Så är de arbetsförmedlingen möten och rapporteringar. Så är de dagis som ska krångla! ! Ja tror Jag hellre gräver ner mig!!


Idag förutom att jag varit förbannad och less sen jag kom från dagis. Så har vi lämnat barnen hos deras mormor och morfar. Varit till Arboga och hämtat en bil. Kört race med min man på vägen hem :-) Suttit och lyssnat på honom från västerås om vad han ska sätta på bilen! Inte kul.

Så nu ligger jag i sängen och vill inget annat än att sova. Men känns långt bort! I morgon åker ett tjej gäng till Stockholm dans hela dagen lång :-). Så jag måste sova!
Får ta och försöka med de.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards