johannaryding

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Johanna Ryding - 25 augusti 2013 21:35

Goder kväller..
Känns som om att jag enbart skriver på kvällen. Fast de är väl bra? Då har man ju någonting att skriva om för då vet man vad som hänt underdagen mera exakt :-)

Dagen har varit lite halv seg. Blir väl alltid de när man har haft en väldigt trevlig gårdag :-)

Åkte in till västerås idag och vände.. Lånade hem en bil. Eftersom att vi blev av med en bil idag lär ju ha två!
Sen har vi mumsat i oss den sista efterätten :-D super gott. Moa bara älskade den mera och mera skulle hon ha. Elvin och Moa åt lika mycke haha.

Nu på kvällen har jag kollat runt lite åå boende för att åka till ullared. Är väldigt taggad på att åka :-D Jag bara längtar så jädra mycke!

Ingen dans var de idag. Lokalen var upptagen hela dagen. Så tänkte jag skulle ut och springa men nej!! Men ska fasen inte vila en vecka eller fler än en dag. Då går man inte ut nå mera!!
Den här veckan som kommer då blir de att köpa gym kort. Så får de bli gymmet varje dag denna vecka. Måste verkligen.
Ska nog sluta äta också! Nej de ska jag ibte äta mindre ska jag göra! Nu jädrar ska de sista kilona bort! Ja tack helst igår ;-)

Nu ska jag titta en stund till på Notting hill sen blir de sängen!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards