johannaryding

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Johanna Ryding - 3 december 2010 22:34

Ja ni de är en jävligt bra fråga...

Tänken är att i morgon ska jag skjusa hem min lillebror som har varit så snäll och hjälpt oss få in fyra pall med pellets, (tog bara en timme)...

Och sedan skulle jag på just4funs dans avslutning för att jag så snällt är inbjuden=) Men Men... När jag idag kom hem från jobbet sa jens att de hade ringt en snubbe från värmland som kommer i morgon för middag för att kolla på bilen så vet inte om jag har någon bil eller inte.. troligtvis inte!!

 

Sen på söndag var tanken att vi skulle på hus visning men huset finns inte kvar på nätet!! Skulle så gärna vilja veta vad som hänt... Vi ville ju verkligen titta på huset kändes som de perfekta för oss!!

Men men..

 

Ja som sagt man vet aldrig hur denna helgen slutar.. Vet iaf säkert att på söndag ska jag ut och äta med jobbar kompisarna för att fira en utav jobbar kompisarna!

 

Spännande och se hur de slutar, skulle så gärna vilja åka till västerås, kan ju åka med mor in eftersom att hon då måste komma och hämta lillebror, men hur ska jag då komma hem?!

 

För övrigt idag så kom de ju då pellets, precis när elvin hade somnat så pojkarna här hemma hann kasta in pellets och städa i pann rummet medans elvin sov så när jag kom hem från jobbet var de varmt inne och pelletsen var inne=)! Hur härligt som helst!

Har ätit lite tacos här på kvällen och nu sitter vi och spelar monopol.. lillebror blev bank rutt så då fick han ta över istället för mig så jag har nu duschat och funderat på att gå och sova.. känns som om att ögonen ska ramla ihop...

 

Jaha en liten uppdatering igen JÄTTE spännande:P

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards