johannaryding

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Johanna Ryding - 6 december 2010 13:23

Jaha ja nu är helgen slut igen då, min lediga helg!

Helgen slutade bra trotts allt, bilen blev såld, både skönt och tråkigt vi ville ju inte ha kvar den, de va ´ju därför man har lagt ut den på annons, men samtidigt kunde vi tänka oss att ha kvar den!

När den nu har legat ute i tre omgångar så hade man ställt in sig på att man skulle ha den kvar så de kom som en liten chock nu när man är utan bil, men de fungerar de med ska ju köpa en annan men måste bara hitta en som man vill ha också de ska inte bli något panik köp bara för att man inte har någon bil för vi klarar oss utan!

 

Jag kom iaf till dans avslutningen, åkte med mamma in i lördags och sedan sov jag kvar i västerås, va väldigt kul att få komma och dansa med just4fun igen, var väldigt längesedan så jag typ dansade allt fast de mesta har man tröttnat på för länge sedan:P Men de är väl ett tecken på att jag inte dansat så mycket på sista tiden!

 

Sedan i söndags så fick jens låna bil så han kom och hämtade mig annars hade mamma skjusat hem mig igen!

När vi åkte hem fick vi stå i kö några minuter för hade hänt en liten olycka strax utanför västerås eller ja den var väl inte så liten vart ju på första sidan i vlt idag!

 

Idag måndag har vi varit och pratat lite med banken på fömiddagen, passade även på att handla lite när vi gick hem, så vi ska försöka göra någon fläskfilé gryta av något slag idag, får de hur de blir:P!

Sen är de dans i vanlig ordning idag, näst sista gången idag, sedan blir de någon vecka jul ledigt!

 

Nej nu ska jag kolla runt lite mera här på nätet innan elvin vaknar igen!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards