johannaryding

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Johanna Ryding - 14 december 2010 11:07

Lugnt och skönt har jag här hemma=)

Elvin ligger och vilar och jens har tagit med lillebror på en tur till stockholm för att kolla in en audi a6 quattro...

Så nu hoppas jag att de är någonting att ha så att vi har en bil!!

Det är till och med så att jens har börjat längta efter en bil, först tyckte han inte att de var så märk värdigt utan bil men nu när man varit utan i snart två veckor så tycker även han de är jobbigt utan bil..

Man kan ju inte hitta på något finns ju inte mycket att göra här i heby så ska man hitta på något så lär man åka iväg men de är inte så lätt utan bil, visst de går ju att åka kommunalt men hur kul är de.. de gör man nog bara i nöd fall!

 

Jaja frågan är ju då vad ska jag göra då när jag är ensam och elvin sover, antingen så går jag in och städar toaletten tråkigt, men kul när de är gjort, eller så sätter jag på tvn och bara slappar!

Elvin vaknar nog snart iaf!

Maten har jag förberett, pasta gratän så de är bara att skjusa in i ugnen sedan är de klart!

  Fast man kanske ska göra någonting vettigt när elvin sover damm torka kanske!?

Ja vi får se helt enkelt vad som blir gjort och inte!

 

En sak vet jag iaf de är att jag ska jobba ikväll börjar klockan fem...

Sedan har jag bestämmt mig för att gå på cross trainerna när jag kommer hem från jobbet får se hur de går.. men de SKA jag göra!

 

Nej nu kallar nog städningen på mig!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards