johannaryding

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Johanna Ryding - 15 december 2010 19:06

Onsdag idag för er som missat de och den 15 december, vilket betyder att min far fyller år i morgon! Så i morgon efter jobbet kommer jens och elvin och hämtar mig i våran nya bil=)

Sedan blir de kalas i Västerås!

Men som sagt först jobba jobba!

 

Som jag gjort idag.. jobbat jobbat och jobbat började sju i morse, hur trött som helst fattade ingenting vad som hände när klockan ringde!

Men men kom upp till jobbet iaf, och jobbat ett tag sedan va de bara gå hem och äta lite mat..

Har lekt med elvin och jagat honom genom hela huset.. Badat lite,  nu ligger elvin och ska sova i sin säng, själv tänkte jag gå ner och gå lite på cross trianern innan halv åtta hos mig.. gjorde även de igår när jag kom hem fast jag slutade nio.. känner mig väldigt duktig.. men ska inte ta ut mig lika mycket om igår förkylningen har inte gett upp ännu, fick skit ont i halsen!!

Men röra sig lite kan man ju göra!

 

Nej cross trainern nästa!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards