johannaryding

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Johanna Ryding - 17 december 2010 11:37

Idag är det fredag sista jobb veckan sedan är jag ledig i tre dagar=)!

 

Igår så åkte vi som sagt till far direkt efter jobbet.. blev mcdonalds för mig till kvälls mat kan ju faktist inte bara äta skinka macka till kvälls mat=)! Även fast de är super gott, massa folk kom för att fira min lille far. Även lille hugo fick vi träffa för första gången=) Så liten så.. Såg ut som att de skiljde mycket mellan honom och elvin men om några år så är de ju faktist lika gamla.. konstigt de där=)!

 

Idag fredag skulle jag gå upp med elvin i morse för att jens skulle få sova lite, men de slutade med att hela familjen gick upp eftersom att elvin vaknade först vid nio!!

Sömn tuta.. och nu sover han lite igen.. så jag har hunnit diskat och plockat undan lite jens har varit duktig och varit iväg och tvättat bilen=) Så nu är den ren och fin igen!

Idag skulle jag börja jobba klockan fem igentligen, men såg att chefen hade ringt i morse när vi gick upp så snäll som man är så ska man gå och jobba lite tidigare.. ska börja jobba redan klockan ett!

 

Imorgon ska jag och grannen på äventyr till uppsala kolla butiker och bara ta de lugnt utan barn=)

Från morgon till kväll=) De blir bra skulle kanske ta och börja handla lite julklappar fast har ju redan två stycken inslagna så lite efter ligger jag ju inte!

 

Nej ta och klä på sig lite arbetskläder kanske!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards