johannaryding

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Johanna Ryding - 4 oktober 2012 18:23

Hejsvejs!
Idag är de som sagt torsdag, Elvin har gått på dagis idag. Blev en lätt lämning idag då hans bästa kompis redan var där. Så jag fick nappen filten och en puss sen for han iväg.
Har tillbringat dagen i Uppsala. Så blev ingen promenad i morse men ska snart ut en liten sväng. Blir dock inte så långt eftersom jag inte kan gå förän sju och Jens måste lägga sig åtta. Men bättre att gå en sväng ä inte alls:-)

Blev stoppad av herr polis idag också... Igår när jag åkte hem från dansen så märkte jag hur grymt bra lysen jag hade på bilen och idag fick jag ombesiktning på grund av lysena...
Men fick inte böter för de jag skulle få böter för. Tex tonade rutor och bård.. Vad är bäst/sämst bra lysen fram eller kolsvart i sidorna.

Jaja dagen igår var lugn åka och dansade på kvällen jag och Moa. Fast Moa fick stanna hos gammel mormor och jag dansade. Och färden hem gick kanon. Moa sov hela vägen hem. Satte på henne pyjamas och gjorde en skvätt mat så somnade hon om direkt igen. Och fick väcka henne kvart över sju i morse.

Nej nu ska jag göra i ordning Elvin inför natten innan de blir en liten promenad.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards