johannaryding

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Johanna Ryding - 11 oktober 2012 19:11

Torsdagen är här!!


Idag har Elvin varit på dagis och han blev jätte glad när han kom dit, la napp och filt på hyllan på en gång och gick in och lekte. Tror han hade saknat dagis litegranna iaf!

Jag passade på och gå en sväng på förmiddagen medans Jens sov, så blev en ca9,5 km idag! två timmar var jag ute och vandrade, hade vagnen och gick själv så de gick inte så fort! Men jag rörde på mig=)!

Sen vart de hem och gjorde i ordning lite lunch innan vi for in till sala allesammans. Reklamerade overallen och fick alla pengar tillbaka, men tror inte jag gav så mycket för den som jag fick tillbaka tror jag använde en kupong och att den var billigare. Men jag tackar och tar emot!

Så nu har jag lärt mig att man kan reklamera på kappahl utan kvitto och man har 3års reklamations rätt!

Älskar kappahl=)

Passade även på att handla när vi ändå var inne i staden, så nu är kyl och frys fulla inför pappa helg!


Moa har idag endast sovit under min promenade fram och tillbaka till sala och från dagis och hem. Så hon har ganska precis lagt sig och Elvin lika så!

Så nu sitter jag här uppe själv framför mina andra bästa kompisar datorn och tvn!

Ska slappa lite innan jag lägger mig på kudden och sover=)!


Imorgon tar jag tåget till Västerås, måste faktist ge lite plus till sj, 44kr kostar de att åka tåg från Heby till Västerås, biljetten kan man betala via internetbanken. Och tåg biljetten kom idag på sms! Hur smidigt som helst..

Tråkigt bara att vi bor en bit från tågstationen nu så Jens och barnen får skjusa mig=)!


De va allt för mig!

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards