johannaryding

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Johanna Ryding - 18 oktober 2012 21:42

Torsdag idag.. vi tog sovmorgon från dagis idag Elvin fick sova tills han vaknade. Så kom till dagis en halv timme senare..
Men de betyder att hela dagen har varit stressande.. känner mig helt färdig..

Fick min super snälla storebror att tvätta min bil :-D Min älskade man hade lånat den till jobbet när jag var i Ullared... De resulterade i att bilen var gul på ena sidan och gul svart på den andra. Men nu är den svart över allt :-D

Hanns med en snabb lunch med bästa Elin <3 Sen for jag snabbt och hämtade dop klänningen på tvätt super fin var/är den :-)


Fick även med mig en bit smörgås tårta hem av far :-D

Till min ullareds resa då. Jag säger ska aldrig åka buss resa igen.. vi var klara väldigt tidigt men var tvungen att vänta på alla så klart!
Sen var de jätte svårt att sova och inge skönt att sova på en buss heller.
Så har varit helt slut de senaste dagarna så har inte blivit någe motionerande men i morgon kör jag igen :-D

Nähä nu hoppas vi på att Moa sover så jag också kan sova :-)

Just de tycker att du/ni kan visa er som polisen söker här i Heby så jag slipper ta en jäkla massa omvägar hela tiden och sluta sitta på nålar när man kör bil..

Hejsvejs!
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards