johannaryding

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Johanna Ryding - 5 oktober 2012 12:15

Strålande väder en fredag. Kan de vara en bra start på helgen?! Ja vem vet de.. Inte jag iaf.
Igår som sagt så blev de en promenad på 5, 3km. Fick nöja mig men de.. Jens var hemma och åt kanelbulle som grannen kom med. Undra va som var nyttigast äta en bulle eller gå en sväng. Jag röstar åå alternativ nr 2 :-)
Idag är de som sagt fint väder. Men känner ingen ork för att göra något. Men har iaf bäddat rent i sängen.. Och dammsugit så något vettigt har hänt iaf. Elvin ligger nu och vilar. Och fortfarande har han pyjamas för vi har tagit de lugnt hela förmiddagen. Moa ligger och vilar sedan halv tio. Tog av henne täcket för att tänkte hon inte skulle sova så bekvämt. Men då fick jag sura minen och tecken på att hon skulle sova mera.. Så hon sover fortfarande..

Jag försöker få igång min dator. Den verkar ha gett upp... suck mitt liv...

Ikväll blir de ut och gå en sväng till:-)

Just de Martina nu har jag fått genomgång på footlose kanske ska försöka oss på den nästa gång ;-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards