johannaryding

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Johanna Ryding - 6 oktober 2012 21:32

Jaha då var vi inne på halva helgen typ..
Idag har vi varit ute hela dagen i stort sätt. Krattat en jäkla massa löv och samma löv flera gånger då Elvin tyckte att de var JÄTTE roligt att gå rätt igenom. Och jätte kul när hans skor helt plötsligt försvann.. konstigt de där men släpade han fötterna ett tag så kom dom ju fram... och mamma fick kratta igen. Men vad gör de när man har en glad och sysselsatt pojke :-) Moa där i mot sov hela tiden så hon var inte ivägen ;-)

Sen fick vi middags sällskap av grannen efter maten tog vi en "liten" promenad.. Jens
tyckte vi skulle testa en ny runda han trodde att de skulle vara ungefär lika lång som vi brukar gå.. Ja de vart en runda på 1, 3mil och brukar ju gå en mil.. Men de va lite terräng Jens sa de ska vara en väg där.. ja de va en skogs väg... blöt som tusan men vi kom fram så har jag inte träningsvärk så vet jag inte vad...
Men vi håller samma tempo varje gång så kanske ska försöka öka ligger på 10minuter per kilometer.
Så vi får se om de försvinner några kilon snart..
Har iaf bestämt att tisdag och torsdag ska jag gå ut på förmiddagarna nu när jag kommit igång :-)

Men nu ska jag nog krypa i säng.
Bjuder på en Elvin bild idag :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards