johannaryding

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Johanna Ryding - 2 november 2012 23:16

Fredag.. är de den dagen alla säger att man har fredags mys?! Jag tror att de är så bara jag som inte upplevt något fredags mys så vet inte vad de innebär..

Igår var de dagis på schemat. Jens körde Elvin till dagis så jag och Moa tog sov morgon till strax efter nio :-)
Sen passade jag på att göra ärenden i Sala innan de va dax för de vanliga sysslorna. Tog även en kortis promenad blev bara 5km.

Idag fredag och jag tvättat klart de sista från helgen dammsugit och plockat lite.
Sen har vi varit och firar bästa Elin på sin 18års dag ;-) ?

Vad resten av helgen eller ja hela helgen kommer bjuda på vet man aldrig :-).

Nu ska jag ta lite Alvedon och försöka sova..
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards