johannaryding

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Johanna Ryding - 5 november 2012 19:21

Jaha då va den här veckan igång då.

Vad hände egentligen i helgen då?! Ja i lördags passade jag på att dansa lite i Sala. Sen storhandlade jag innan jag åkte hem sen gick jag ut och gick en halv mil.
I söndags vart de promenad igen. Sen åkte jag och Elvin till mor och far och firade dom. Alla barnen samlade för en gångs skull inte ofta de händer!

Idag måndag har de hänt massor gick ut på promenad, när jag kom hem hade Jens tänt brasa så va bara att sätta sig i bilen och åka och köpa korv. Blev korvgrillning till lunch.
Sen har jag stått i köket hela dagen. Gjorde sjömansbiff till middag och håller på med skorpor nu :-)
Grabbarna bastar och Moa ligger och sover på axeln :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards