johannaryding

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Johanna Ryding - 9 november 2012 17:58

Jaha då var de fredag igen! Gud vad roligt..

Sov som sagt hos mor och far i natt käkade lunch på max med Elin! Sen när jag kom hem var de bara att ge Moa lite mat sen kom Jens innanför dörren så då var de bara att sätta sig bilen för att åka till skuttunge för att hämta torktumlare..
Nu har vi stannat i Uppsala och käkat mat å sibylla för Elvins önskemål var mos!!
Själv kände jag inte för någon mat då vi åkte småvägar och jag mår skit illa... Men trök i mig lite mat ändå!!

Så nu är vi på väg hem ska ge Moa lite mat tror jag att jag hinner innan jag ska gå ut en sväng. Sen blir de att sitta själv då Jens varit på systemet och ska basta ikväll så om någon vill umgås med mig är den välkommen!! Nähä släcka ner telefonen tills man kommer hem kanske.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards