johannaryding

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Johanna Ryding - 8 november 2012 14:50

Torsdag idag.
Idag fyller min mamma år så jag sitter nu och väntar på klockan så jag kan hämta den stora killen för att sedan åka vidare till storstaden!

Idag jag inte gjort ett skit för att vara ärlig. Bara plockat och donat hemma.

Har konstaterat att åren för fort :-( Har kommit på att för 10 år sen på dagen satt jag och spelade kort med min barndomskompis och fick ett sms från en annan kompis om att han hade kört in i ett träd... Känns som att de va igår. Saknar den tiden vissa dagar.
Men känns så sjukt att man kan komma ihåg så mycket.
Men vart har åren tagit vägen och de kompisarna man hade då! De finns få som man järn kontakt med vilket jag är super glad för :-) Skulle göra allt för dessa personer.

Nähä om Moa ska ta och äta färdigt så man kan åka iväg :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards