johannaryding

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Johanna Ryding - 14 november 2012 07:04

Jaha får väl försöka skriva igen då tredje gången gilt!!!

Skrev ett inlägg igår och mitt upp i allt så försvann de. Och nu skulle jag skriva igen och då försvann de..
Har försvunnit de gånger jag ska skriva hirs långt jag gick igår i siffror så de verkar ju inte fungera.. Bloggen kanske tycker att jag skriver om att jag går för ofta:-) Ja va iaf ute igår kväll och gick. Vi gick samma runda men fem minuter fortare :-)

Elvin har blivit förkyld hostar på nätterna.Men han fick gå till dagis igår en stund iaf.Eftersom han bara tjatar om att få leka med jobin. :-)

Idag vet jag inte vad som händer är dans ikväll men vet inte om jag orkar åka. Nu när Moa äntligen har somnat vid åtta tre kvällar i rad.

Nej fixa lite frukost kanske.
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards