johannaryding

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Lördag!!

Av Johanna Ryding - 20 april 2013 20:44

God kväll eller god natt, ja skulle vara skönt att sova faktist men de tycker inte min son han vill titta på tv.

Idag startade jag dagen med ett pass på gymmet. Så jäkla skönt.
Imorgon blir de gymmet efter dansen.
Ja, jag känner att jag vill bli av med en massa kilon nu så då är de bara att köra. Men helst skulle kilona ha försvunnit igår.
Men men de kommer nog försvinna när som
helst.

Idag fick jag iaf på mig ett par byxor som jag
tror jag hade sist innan Elvin kom så de är ju
positivt :-D

Idag har vi även varit på kalas i Bålsta väldigt trevligt att umgås lite tyvärr är man där för sällan.
Tror eller vet att Elvin vill dit oftare då han inte ville åka hem!

Nu får de bli tv tittande en stund till innan sängen kallar!

Hejsvejs
//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards