johannaryding

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

Kväller!

Av Johanna Ryding - 24 augusti 2013 23:52

Lördag. Som snart är slut....

Igår fredag tog jag och Moa en tjej dag med Elin och Tyra <3
Startade med en rund vandring på stan. Blev lite shoppat iaf. Avslutade dagen med ett varv på marknaden!
Härlig dag men va helt slut och Moa va nog lite över trött eller spidad på cola. För hon ville då inte somna på kvällen. Men till slut då somnade hon som en stock. Men de va de klart värt. Allt är värt bara om man hittar på något :-) står ut med de mesta :-D..

Idag har jag haft bebis gos på besök. Söta xander va här och fikade med bästa faster :-) ja han har inte så svårt val med att välja vilken faster som är bäst han har ju bara en ;-). Självklart va ju hans föräldrar med också och farmor/mormor. De tar nog några år innan han får vara själv med faster :-).

Kvällen har spenderats med grillning. :-)
Men nu får de nog då fasen snart bli sängen. Lär nog upp i morgon bitti också :-)

Hejsvejs
//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards