johannaryding

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna Ryding - 7 augusti 2013 10:02

God dagens, nu var de en hel vecka sedan man uppdaterade er alla som är sååå

nyfikna på vad jag gör om dagarna!

Kan avslöja att jag gör inte speciellt mycket på dagarna så de är inte så intressant!

Kanske är mina tankar som är intressanta, själv kan jag tycka att de är väldigt intressanta när man

börjar tänka. En liten grej, sak eller person kan få en att tänka så jädra mycket!

Varför de vet jag inte. Men ibland så bara åker tankarna runt runt runt!

Ibland är till och med tankarna bra och interssanta! Synd bara att de bara är tankar, tänk

om man skulle göra någonting av sina tankar. Då kan man ju fundera på hur livet skulle vara!


Vad har jag gjort sedan jag skrev några rader här sist då!

Ja ni, i lördags va de grill party ett väldigt trevligt sådant, mycke snack god mat och härligt

glada barn! Allt va på topp alltså!

I söndags skulle vi ha kört igång med dansen men de blev inte så, de flesta ville hellre vara ute i

solen. Så vi får börja på söndag istället!


I måndags åkte jag och Franka med barnen till hillinge bad plats, trodde inte jag hade varit där innan

men ja så va inte fallet, jag och Jens har varit där förut någon enstaka gång innan man fick barn

så jag va ju ett tag sedan men ändå!

De blev en härlig dag med mycket bad sol och sand inpackning =) haha!

Va själv med barnen från måndag till tisdag va faktist kanske oförskämt skönt kan jag tycka,

ja de är väl tabu att säga att de är "skönt" att vara "ensamstående" ett dygn med sina barn.

Men ja tyckte de va väldigt skönt och så är de.


Igår eftermiddag så fort jag blev avlöst, så drog jag till Elin! Delade en flaska vin käkade gott

och hade ren tjej snack =) Såå skönt att åka iväg en sväng och umgås med sina kompisar, synd

bara att de måste innebära att man måste sitta och köra på en och en halvtimme enkel resa för att

komma dit!

Men de är de garanterat värt!

Va inte hemma förän klockan slog halv ett, så man va inte speciellt pigg i morse när klockan ringde

kvart i sju! Men vad gör de om 100 år =)


Nästa vecka börjar Moa på dagis! Ska bli SKÖNT, ja de är också tabu att säga förlåt!!

Då ska jag söka söka söka jobb, så jag lyckas hitta något jobb snart vill inget annat att jobba!

Folk "klagar" på att deras semester är slut och att de måste tillbaka till jobbet.

Att de är så å så många dagar kvar tills nästa semester! Jaha tråkigt för er men jag skulle

göra allt för att få ett jobb!

En annan har de lite kämpigare med att skaffa ett jobb eftersom att man inte har lika många

kontakter som vissa andra som bara halkar in på ett jädra banan skal på jobb!

De tycker jag är VÄLDIGT fel!

Men de är väl bara jag som tycker de antar jag!

Har iaf jobb i tre dagar i veckan i tre veckor efter att Moa börjat på dagis!

Men lär ju iaf in och skriva in mig på arbetsförmedlingen nästa måndag!


Nej göra något vettigt kanske?! Nej skulle inte tro de helt slut i kroppen haha!


Just de fick besked igår att jag troligtvis kommer att kunna hämta ut en ny telefon i

slutet på veckan.. Hoppas verkligen de. Vill ha tillbaka telefonen. Man blir lätt beroende när man

kan göra allt via mobilen och sen har man nu en mobil där de endast går att ringa och smsa på typ haha..


Nej de får bli allt för idag!

Hejsvejs

//Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards