johannaryding

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Johanna Ryding - 5 maj 2013 09:31

God morgon allaesammans! Just nu sitter jag utanför affären och väntar på att de ska öppna. Min älskade man insåg att de varken fanns mjölk eller brös hemma. Ja, jag håller inte koll på de så jätte mycke dricker varken mjölk eller äter bröd.

Igår va de ved huggning för hela slanten. Hann iaf med en tur i spåret. Skulle ha åkt till gymmet igentligen men min man ville ha hjälp med att stapla ved så de gjorde jag när
barnen somnat.
Tog ett spring pass idag istället. Sen blir de gymmet varje dag nnästa vecka!
Blev väldigt taggad till att fortsätta då vågen visade minus 10kg hela jäkla 10 kg hade då aldrig trot att jag skulle lyckas med de. Men de går har man bara viljan.

Idag står de dop på schemat för älskade tyra. Så de är bara duschen som gäller efter frukosten och snygga till sig lite.

Tycker att affären kan öppna så jag kan åka hem snart ;-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards