johannaryding

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Johanna Ryding - 17 maj 2013 20:35

God kväll, snart dax att sova tror jag ;-)

Helt slut i benen är jag idag, jobbat på förmiddagen sen tog jag en promenad i spåret nu på kvälls kvisten. Vette tusan om jag gick vilse eller inte. Hade bestämmt mig för att följa de röd gröna spåret hela de spåret. De skulle ju bara vara 7, 5km... hmmm ja de vette tusan gick och gick bara längre och längre bort. Sen kom jag fram till en skylt som låg ner så visste inte vart jag skulle gå haha.. Blev till att leta sig ut till en större "väg" så jag kunde leta mig in på spårer igen. Till slut kom jag in på de riktiga spåret och komma hem. Tog mih två jädra timmar.. så nu slappar jag i min one peace i soffan :-)

Annars har de inte hänt någonting mera idag grillade till middag idag. Göttans.


Nej ska nog smyga på lets dance på tv :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards