johannaryding

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Johanna Ryding - 20 maj 2013 07:50

Tjoho, ny vecka nya härliga tag jihoo...

Igår var en seg dag trött som attans, blev
väckt halv sju igår morse Jiho jätte kul.
Dans var de igår också tog en riktigt ingående repetition. Gick jätte bra och flera och flera danser börjar sitta.
Kom dit väldigt tidigt så tog mig en liten ensam tid och dansade lite allt möjligt. Men gud så mycke roligare de är att dansa med någon. Fast går ju bra att dansa själv också då dansar man ju alltid rätt ;-)

Tog ett kort varv i spåret direkt efter dansen så jädra skönt, måste ha gått jäkligt fort på 25min var jag igenom hela spåret. (Vet inte hur lång tid de brukar ta att gå de vanliga då jag aldrig gör de)

Idag vet jag inte vad som händer. Kanske ska gå ut och ta sig ett dopp i poolen för nu är den påfylld :-) eller inte är nog ganska kallt ;-) Fast elvin sa igår att de va varken kallt eller varmt ?! Hmmm är de ljunmet då?! Haha.

Blir en tur i spåret mot kvällen igen. Får se om man springer lite eller kanske ska ta två gå varv? ! Ja de visar sig.

Ha en bra dag.
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards