johannaryding

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Johanna Ryding - 29 maj 2013 21:28

Ja jag måste intala mig själv att de är lördag!

Var tvungen att popa popcon till mig :P haha


Känner mig lite knasig i magen hoppas verkligen de är över i morgon och inte blir värre!

Går jag som en trekant kan ni ju tvinga mig till sjukan haha!


Idag på förmiddagen har jag varit i skolan =) Barnens faster behövde ha en modell så de är väl klart

man ställer upp och blir lite sminkad och stylad =)! Vilken tjej vill inte bli ompysslad någon gång!

Barnen var jag tvungen att ha med mig, blir liiite less på förskolan faktist, vad gör de om man lämnar en halv

timme tidigare och hämtar tidigare eller bli ledig en dag! De är ju jag som förlorar på de!

Ja blir tokig!

Men som tur så har jag sådan underbara barn som inte säger ett ljud och är som små änglar,

Elvin käkade ballerina kaka, godis drack saft målade och klistrade fjädrar! Och sprang runt och kollade lite.

Moa satt hos mig lite då och då eller så hängde hon med en lärare eller lekte på golvet=) Eller även hon

käkade lite ballerina kakor och drack saft!

Ja vissa dagar så får man faktist ta till lite godis och sötsaker! De sker inte varje dag.

Just idag så hade Elvin sätt att ja la ner en tablett ask när jag packade väskan i morse så gick inte

att dra ut på de där godis ätandet!

Han hade kunna klarat sig utan godis men man har lite nödlösningar att ta till ibland!

Men som sagt han åt inte 2kg godis. Kan ju påpeka de innan någon påpekar att jag ger mina barn godis

på en vardag!


Tog även en lunch på mcdonalds innan vi får hem, vilket jag tyckte Elvin förtjänade när han var så duktig!

Moa sov dock under våran middag! så hon fick äta lite när vi kom hem sen fick hon sova en stund då hon var

vaken hela vägen hem från uppsala så hon hade inte fått så mycket sömn.

Medans hon sov gick jag och Elvin ut Elvin cyklade och jag rensade ogräs som jag älskar *not* men de blir fin fint!


Nej kolla de sista på greys sedan blir de sängen för att försöka sova är skit trött!


Hejsvejs

//Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards