johannaryding

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Johanna Ryding - 15 maj 2013 15:31

Varför ska mam vara så sugen och äta de mesta när man inte kan träna?! De gör mig galen. Jaja får väl träna som attan nästa vecka när jag kan de lite lättare. Får vänta tills på fredag då blir de springa.

Känns nämligen lite stressigt att hinna med när jens sover nästan fram tills han ska jobba. Ja jag vet han måste sova ingen ide att ni tjatar om de för jag vet de men skulle så gärna och så mycket vilja och behöva röra på mig.
Visst jag kan göra de när barnen somnat men då är jag helt slut och sitter fast i soffan.

Igår vart jag jätte sugen på popcorn men va ingen som ville komma med de så fick fixa de idag istället så ikväll blir de popcorn. Inte jätte onyttigt men nyttigare än att inte äta. Jaja va flera veckor sedan jag åt de någon gång måste man få äta.
Så ikväll blir de tv som vanligt och popcorn för ovanligheten.

Nej vara lite social igen kanske.

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards