johannaryding

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Johanna Ryding - 1 februari 2011 12:01

Tisdag idag hela dagen, är ledig idag med är ledig fram till på torsdag!

Så nu har man varit lång ledig väldigt skönt, igår var det dans som vanligt gick hur bra som helst med utlärningar och allt, de jag trodde skulle vara svårast i en dans klarade de galant så impad!

 

Oj kom på att de var jätte länge sedan jag skrev i bloggen ju så kanske ska tala om lite om vad jag gjorde i söndags kanske, då tog jag med mig grannen och åkte in till uppsala vecko handlade och kollade butiker=) Mycket rea och en tröja fick jag med mig ´hem en trjock tröja som jag redan har men älskar den så köpte en till i en annan färg=) Sedan på kvällen åka jag iväg med jobbet och käkade är väldigt trevlans när vi väl kommer ut och käkar en liten mat bit brukar bli mycket prat och ett par timmar borta!

 

Jens jobbar dessa dagar jag är ledig så jag och elvin är hemma för oss själva, idag har vi varit en sväng till kyrkis vilket var VÄLDIGT länge sedan han var där och de första han gör när han kommer in är att göra ett stort leende han kände igen sig och han tyckte om de!

Så nu ligger han som en stock och sover i sin säng han vart nog lite trött efter lite lek och bus!

 

Vad som händer mera idag de vette tusan laga lite mat tills jens kommer hem och sedan alla kvälls rutiner sedan är de natti natti!

 

Imorgon imorgon ska jag äntligen åka och dansa för min egen skull=) Färden går till köping=) Härligt härligt!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards