johannaryding

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Johanna Ryding - 11 februari 2011 13:09

Imorgon drar vi till ULLARED=) Ska bli skit kul ju!

Vi drar redan fem i morgon bitti från heby sedan förbi västerås och hämta upp annica sedan bär de av=)!

Och brorsans GPS är laddad med adress så förhoppningsvis är de bara att starta den=) Jiho!!

 

Men först ska jag jobba idag men börjar inte förän klockan fem och Jens och Elvin har åkt in till uppsala precis för att shoppa lite kläder och gå på staden med lille Sanne!

Så nu har jag lugn och ro hemma tills jag ska börja jobba!

Har packat klart redan till i morgon eller ja de ska bara i lite säng kläder sedan är de klart!

 

Igår jobbade jag hela dagen till fyra sedan var de bara hem och käka och leka lite med elvin! Jens fick gå ut och skotta, så jädrans mycket snö de har kommit. Så då ville givetvis jens ut och åka fyrhjuling så de fick han göra så jag fick natta elvin och ta hand om honom, känns som evigheter sedan jag la honom, men de blir så när man jobbar hela dagarn!

 

I onsdags fick de bli dans hos just 4 fun!

Men känns inte som att jag kommer fortsätta dock tyvärr=( Blir nog bara dans för mig i heby hädan efter!

För nästa onsdag jobbar jag kväll så då missar jag. tre onsdagar i månaden fram till första april kan jag dansa, sedan kanske jag kan dansa två gånger i månaden minst en gång!

De känns inte värt att lägga ut pengar på de och sedan inte kan komma och utnyttja alla dans tillfällen!

Så jag får gått stanna hemma med gråten i halsen=(!

 

I tisdags jobbade jag kvällen, mera än så tror jag inte hände den dagen var fortfarande bara hemma och inlåsta den dagen med efter all mag sjuka!

 

Nej nu ska jag kolla runt lite på datorn i lugn och ro innan jag ska värma mat och käka=)!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards