johannaryding

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Johanna Ryding - 5 februari 2011 19:47

Då blev man ledig i morgon då.. eller ja ledig och ledig inge positiv ledighet iaf!!!

Fick samtal från min kära min precis innan vi skulle stänga att nu har även han spytt.. jätte kul nej verkligen inte men ja någongång måste man ju vara sjuk också de händer i allas liv!

Så imorgon ska jag vara hemma och ta hand om lille elvin. Han har inte kräkits något mera alls, han äter bara lite dåligt fortfarande.

Nu har jag bäddat ner elvin givit honom lite välling och pyjamas och allt så nu sover han gått.

 

Imorgon blir en lugn dag men tänkte att jag skulle ta med mig elvin från sin magsjuka pappa och åka till västerås och smöra lite för mina bröder så kanske de vill tvätta min bil;)

 

Nej nu ska jag nog ta och stoppa om min lille man i sin säng!

för mig blir de melodifestivalen!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards