johannaryding

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Johanna Ryding - 8 februari 2011 10:22

Tisdag idag, i söndags ville inte jag och elvin vara hemma så vi åkte till västerås, blev edströmska på öppet hus elvin hoppade stolt in i lastbils hytten och styrde "iväg" så coolt, har kort på mobilen men har fortfarande inte lyckats med att ladda upp från mobilen!!

Själv mådde jag väl inte så bra kändes som att man hade legat och spytt hela dagen men de hade man ju inte!

Nu så börjar man kanske komma på fötter igen, men ingen ide att bara ligga och försöka bli frisk någon i familjen måste ju ta hand om disk tvätt städ och matlagning och en liten pojke!!

Ikväll ska jag försöka mig på att jobba. Men får väl se hur de går!

Har hållt på med tvätt på morgonen gått upp och ner i källaren två tre gånger och svetten bara rinner! Så frisk kanske man inte är men men som sagt någon måste ju ta hand om allt!!

 

Men jag har ju något att se fram emot iaf på lördag åker vi några stycken till ullared=) jiho!! Ska bli as kalas roligt!

 

Igår var de dans gick inte att dansa så mycket men gjorde de ändå dum som man är men lite hoppade jag över!

 

Ja idag blir de som sagt laga mat städa tvätt vika tvätt och sedan åka och jobba ikväll!!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards