johannaryding

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Johanna Ryding - 14 februari 2011 21:36

Måndag idag en helt vanlig måndag för mig men tydligen inte för någon annan!

Nej för de är ju alla hjärtans dag, jag tycker den är speciell men tydligen inte min man!!

Så kul eller inte skulle vara jätte kul att bli ompysslad lite då och då och kanske visa lite kärlek men inte i denna familjen!!

 

Idag har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och kommit iväg till Malle och Ronny, så idag har jag och Elvin varit där fått väldigt goda bullar och saft=) Och tittat bebis Elvin blev väldigt intresserad!

Kattern fanns de ju med som Elvin ÄLSKAR så han blev över lycklig!!

 

Dans har de varit ikväll också lite glest på folk men de gick bra ändå körde repetition ikväll skönt med sådana kvällar!

 

Nej nu ska jag gå och lägga mig och sova i morgon så är de jobb som gäller kvälls jobb jätte kul eller inte!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards