johannaryding

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Johanna Ryding - 13 februari 2011 18:58

Jaha nu är man hemma igen! Har precis nattat Elvin och Jens är och kör hem sin syster och förhoppningsvis så kommer hem med massa kort från vårat bröllop! Hoppas Hoppas!

 

Ja har ju varit i Ullared, vägen ner gick kanon åkte via göteborg så svängde inte av en ända gång från Västerås bara taka vägen inget stopp blev de heller bara köra på!

Så strax efter elva var vi framme i kära Ullared.

Vi startade med en liten lunch så vi skulle orka våran shopping runda! Blev en hel del shoppande kan jag ju säga men blev lite besviken på dam avdelning deras kläder inte så mycket som jag hoppades på faktist fast de höll på och renoverade eller gjorde något på kvinno avdelningen!

Hittade massa kläder till Elvin fast där också väldigt tråkigt fanns inte mycket olika sorter så fick bli några likadana grejer fast i olika storlekar. Tycker jag gjorde ett riktigt bra kap till Elvin iaf köpte en vår jacka peak jacka för 49.90:- De kallar jag kap!

Han fick även en leksak som jag tror han kommer tycka väldigt mycket om men den får han inte förän han fyller ett vilket han ju snart gör!

Köpte även en bobby polis åt han en bobby car fast blå!=)

Sen blev  de massa annat smått och gått schampoo balsam och sådant bra att ha!

 

Vi åkte och checkade in på campingen kollade runt lite och slappnade av lite sedan gick vi in till stade åt VÄRLDENS godaste pizza jag lovar! En cider till de sedan bar de av till stugan igen för att sova lite!

Upp tidigt i morse sju vart de upp stigning städade stugan checkade och sedan åkte vi över jönköping hem är ju inte så stor skillnad men fick ju faktist gränna polkagrisar då=)=)!

Men tomtar och troll var stäng pga renovering=( Men de öppnar igen i april=)

Men kunde ju köpa polkagrisar iaf=) Köpte en ros till jens gjort av polkagris hihi så cool=)!

 

Nu är vi hemma allesammans oskadda och fina och trötta så nu blir de glutta på tv och vila!

 

Imorgon åker jag och Elvin till Västerås och gullar bebis=)

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards