johannaryding

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Johanna Ryding - 21 februari 2011 13:55

Måndag betyder ny vecka och denna veckan betyder väldigt mycket jobb och väldigt mycket stress kan jag ge mig fasen på!!

 

Dag har än så länge inte varit så intressant jens håller på och städar för fullt Elvin ligger och vilar och jag har tvättat klädseln till soffan!

Ja lite har vi och pyssla med alltså! Men när Elvin har vaknat ska vi gå och leka med hans bästaste kompis!

 

Ikväll blir det dans igen och idag får bästa mamma lära ut några danser känns som att jag har slut på inspiration! Finns inte många danser i huvudet längre!! Behöver verkligen komma iväg och lära mig lite nytt NU!

 

Men vet inte hur de blir på onsdag måste jag troligtvis åka och handla eller bara vara hemma, ja jag vet inte hur de blir denna onsdagen men nästa onsdag så fyller ju Elvin ett så då kanske de inte känns så bra att åka och dansa men men dagarna får visa mig hur de kommer bli dessa onsdagar!

 

Nej nu ska jag fortsätta kolla på jens när han städar!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards